niedziela, 6 maja 2012

Tagujemy!

Wraz z Jemi zostałyśmy otagowane. No to zaczynamy!

Zasady tagowania:
  1. Każda otagowana osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
  2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu i połącz je w swoim poście. 
  3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAG-u i napisz je w swoim poście.
  4. Wymień osoby w poście, które otagowałeś/aś. 
      5. Nie oznaczaj ponownie osób, które już są oznakowane. 


Pytania!

Ulubiony sport:
Akwamaryn- Piłka ręczna;)
 Jemi- Siatkówka ;)

Film vs. Książka:
Akwamaryn- Film. Lubię czytać, ale jednak film.
Jemi- Zdecydowanie książka. Kocham znikać w innych światach do których mnie przenoszą.

Wygoda czy ładny wygląd:
Akwamaryn- Wygoda
Jemi- Połączenie ! :D

Trampki vs. szpilki:
Akwamaryn- Oczywiście, ze trampki! 
Jemi- Trampki :) Za bardzo je kocham !

Ulubiony serial:
Akwamaryn- Kiedyś Prosto w Serce, a aktualnie nie oglądam seriali.
Jemi- Nie oglądam seriali :)

Interesujesz się modą?
Akwamaryn- Nie... Nie jest ona dla mnie ważna. To co ubiorę jakoś mnie nie interesuje i nie przykuwam do tego większej wagi.
Jemi- Nie interesuje się modą. Staram się mniej więcej podążać za trendami ale nie jestem żadną specjalistką.

Masz rodzeństwo?:
Akwamaryn- Niestety... Rodzicom zapragnęło się dla mnie towarzystwa.
Jemi- Mam i to całkiem sporo :D

Najpiękniejsza chwila życia:
Akwamaryn- Trudne pytanie... Bardzo trudne. Nigdy nie myślałam nad tym. Myślę, że... Chwila w której pokochałam kogoś całym sercem. Nie mogę powiedzieć czy jest najszczęśliwsza, ale na pewno najpiękniejsza. Tego uczucia nie da się opisać.
Jemi- Pewien wieczór...to były wakacje. Spędzałam je razem z rodziną , nad jeziorem :) Wyszłam wtedy z domku letniskowego i poszłam nad jeziorko trzymając w ręce tylko zeszyt i długopis. Oglądając zachód słońca cieszyłam się tym co mam :) Później miałam wrażenie ,że mam cały świat w rękach...chodziło o zeszyt. I tak zaczęłam tworzyć swoje własne światy :) Od tego tak naprawdę zaczęła się moja przygoda z pisaniem :) 

Nk  vs. Facebbok:
Akwamaryn- Facebook. 
Jemi- Facebook :)

Dążysz do celu?:
Akwamaryn- Często stawiam sobie cele, ale często coś i przeszkadza by je spełnić [lenistwo najczęściej], ale staram się jak mogę.
Jemi- Tak :) Jestem raczej optymistyczną i wytrwałą osobą :)

Wakacje: Gdzie?:
Akwamaryn- Za granicą. W Anglii lub w Hiszpanii.
Jemi - Z rodziną i przyjaciółmi :) Raczej w Polsce :)








A teraz czas na nasze pytania !

1.Co stawiasz  w swoim życiu na pierwszym miejscu ?
2.Kujonki vs. Muchy ? [okulary]
3.Ulubiony kolor ?
4.Jak nazywa się twój najlepszy przyjaciel ? 
5.Jaką biżuterię lubisz najbardziej ? [np. bransoletka , naszyjnik itp.]
6.Gdy masz już dość w jakie miejsce masz ochotę uciec ?
7.Mając do wyboru czekoladowe ciasteczko a lody wybierzesz... ? 
8.Jakiej muzyki słuchasz ?
9.Ideał twojej drugiej połówki ?
10.Bez czego nigdy się nie ruszasz z domu ?
11.Czy istnieje jakiś przedmiot z którym masz związane jakieś szczególne wspomnienia ? Jeżeli tak to co to jest i jaka historia się z nim wiąże ?



Otagowani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz