sobota, 7 kwietnia 2012

Życzenia;)

Witajcie!
      Post jest pisany bez wiedzy Jemi więc cicho sza! To taka mała niespodzianka ode mnie;) Ale zacznijmy od życzeń. Chciałam wam wszystkim życzyć zdrowych, radosnych i ciepłych świąt. Byście je spędzili w gronie rodziny i przyjaciół. By wasz zając był bogaty, a dyngus mokry. Chyba wszyscy pragniemy, by pogoda dopisała i było można cieszyć się wodą, a jeśli będzie nam lało na głowę... To nie będzie tak fajnie;) Zastanawiałam się czy nie dodać mojego rozdziału, ale stwierdziłam, że tak daleko się nie posunę bez wiedzy Jemi.
     A teraz do Jemi. Ile to już minęło czasu od naszego pierwszego ,,spotkania''? Nie wiem ile dokładnie, ale pół roku już jest. Nigdy nie poznałam nikogo tak wspaniałego jak ty. Czasem(gdy mam złe chwile, a wiesz że jest ich dość dużo) wydaje mi się że tylko ty mnie rozumiesz i za to wielkie dzięki. Jesteś dla mnie jak prawdziwa przyjaciółka i mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać( bo daleko do siebie nie mamy). Ale nawet jeśli nie to i tak cię ubóstwiam! Mam nadzieję, że nasza współpraca będzie ciągnąć się jeszcze długo.  O kurde! Rozpisałam się! Dobra kończę. Życzę wam wszystkim jeszcze raz wesołych świat, a tobie Jemi weny i dalszej chęci do męczenia się ze mną;))
Wasza Akwamaryn;D

1 komentarz:

  1. Akwamaryn...Ty moja kochana wariatko ! :*

    Po pierwsze oczywiście przyłączam się do życzeń które zamieściła tu moja "wspólniczka" i jednocześnie chce wam podziękować za to ,że tak długo z nami wytrwaliście ! :) Bo to dzięki wam- czytelnikom- istnieje to opowiadanie :)

    Po drugie już kierowane do tej wariatki która zamieszcza posty bez mojej wiedzy :P Cieszę się ,że tak myślisz :* Bo ty mi również jesteś bliską osobą :) To z tobą mam największe odpały na gg i to ty mnie najlepiej rozumiesz :)Jesteś naprawdę fantastyczną osobą :*:*

    O kurcze ale się rozpisałam jak na komentarz :D W każdym razie kocham was wszystkich i każdego z osobna :*

    OdpowiedzUsuń